Santanyí participa en l'Assemblea de Batles i Batlesses per reforçar la coordinació entre municipis

La batlessa de Santanyí, Maria Pons, acompanyada per l’enginyer municipal, Miquel Adrover, va assistir ahir dematí a una nova sessió de l’Assemblea de Batles i Batlesses de Mallorca.

La trobada va servir com a espai de debat per posar en comú les principals inquietuds i línies de feina compartides entre els diferents pobles de l'illa, així com per continuar enfortint els vincles i la coordinació directa entre les administracions locals i el Consell de Mallorca.

Des de l'Ajuntament de Santanyí han valorat la jornada com a molt útil per continuar avançant de manera conjunta en matèries que afecten directament el dia a dia i la gestió dels municipis, com són el futur dels serveis públics, els reptes en mobilitat, les polítiques de sostenibilitat o l’accés a l’habitatge.