S’Amarador i Cala Mondragó ja llueixen la Bandera Blava com a símbol de qualitat i gestió ambiental

Les platges de s’Amarador i Cala Mondragó, dues de les joies naturals més emblemàtiques del municipi de Santanyí, han renovat oficialment enguany la prestigiosa distinció de la Bandera Blava. Aquest guardó internacional acredita de manera rigorosa l’excel·lent qualitat de l’aigua, els elevats estàndards de seguretat, l'eficiència dels serveis disponibles i la correcta gestió ambiental d’aquests espais protegits.

A l’acte oficial d’hissada de les banderes hi varen assistir el regidor de Turisme i Platges, Rafael Batle, i el tinent de batlessa, Joan Gaspar Aguiló, els quals varen posar de manifest l'esforç i la constància de l'Ajuntament per mantenir el litoral en òptimes condicions.

La Bandera Blava és un distintiu anual que posa en valor el bon estat i la qualitat de les platges del terme. Al mateix temps, des del consistori s'ha recordat que aquest reconeixement serveix per conscienciar residents i visitants sobre la importància cabdal de preservar, cuidar i respectar aquests entorns naturals tan fràgils i valuosos.