El Centre Jove de Santanyí va acollir ahir horabaixa l’acte oficial d’entrega de diplomes de les diferents accions formatives impartides pel CEPA Sud al municipi durant aquest curs.
Enguany, les aules de Santanyí han comptat amb una gran participació, registrant un total de 50 persones matriculades. Aquestes s'han distribuït en tres especialitats formatives: 15 alumnes al curs d’anglès bàsic, 18 a la formació de castellà per a estrangers 1, i 17 al curs de català A2. D'aquest total d'estudiants, 27 persones han assolit amb èxit els objectius formatius i han rebut el seu corresponent certificat d’assistència i aprofitament.
A l’acte d'entrega hi varen assistir, en representació de l'Ajuntament de Santanyí, la regidora d’Educació, Xesca Vidal; el tinent de batlessa, Joan Gaspar Aguiló; i la regidora de Participació Ciutadana, Bárbara Xamena. Així mateix, per part de la comunitat educativa del CEPA Sud, hi varen ser presents el director del centre, Sebastià Covas, i el cap d’estudis, Pau Vich.
Des del consistori han volgut donar l'enhorabona a totes les persones participants per la seva constància, implicació i ganes de continuar formant-se, destacant la importància de mantenir l'oferta educativa per a adults al municipi.